Kalendorius

11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

„Paryžius – meilės miestas.“ „Paryžius – visada gera idėja aplankyti.“ Tą žino kiekvienas, ir mes, Turizmo fakulteto klausytojos, kartu su mūsų gerbiama dekane Teodora tą ir padarėme – aplankėme!

Atskridome į Beuvais oro uostą, o iš ten autobusiuku nuvykome į stovėjimo aikštelę šalia Paryžiaus EXPO rūmų ir metro pasiekėme savo tikslą – viešbutį. Pagaliau atsipūtėm: mes – Paryžiuje! Tačiau ilsėtis nebuvo kada, nes noras pamatyti kuo daugiau buvo stipresnis už bet kokį  nuovargį. Mes žinome, kad Paryžius – tai šviesos, mados, meno, maisto kultūros, prabangos ir dar daug ko miestas, įsikūręs Senos upės vingyje, abiejuose upės krantuose su 2,2 mln. gyventojų. Pasinėrėme į paieškas...

Grožėjomės nuostabia miesto panorama nuo Monmartro – tai menininkų meka ir neišpasakytas jausmas, kai Paryžius yra po tavo „kojomis“. Gaila, kad neturėjome tiek laiko, kad būtų galima pasidžiaugti ir ilgiau pavakaroti, bet pasigrožėjome Monmartro pažiba – Šv. Jėzaus Širdies bazilika. Aplankėme Luvro rūmus – tai muziejus, garsėjantis vertingiausiais pasaulio meno kūriniais. Visi žinome Leonardo da Vinci paveikslą „Mona Liza“ – tai vienas įžymiausių Vakarų kultūros paveikslų. Įspūdingas Eifelio bokštas, Triumfo arka, Orsė ir Rodeno muziejai, kuriuose pamatėme daugybę pasaulinio garso meno kūrinių, kurie paliko mums neišdildomą įspūdį. Sužavėjo Paryžiaus Panteonas, Sorbonos universitetas. O kur garsioji Paryžiaus opera! Pasisekė, pabuvojome ir ten! Nieko nėra neįmanomo su mūsų Teodora!

Svajinga ir nesuvokiamai magiška Prancūzijos sostinė tiesiog apžavėjo mus. Tačiau ne mažiau kvapą gniaužia Paryžiaus senamiestis, kuriame gausu įdomiausių architektūrinių statinių, neįprasti grotelių raižiniai balkonuose palieka neišdildomą įspūdį ir verčia atsigręžti dar kartą. Tik liko sužeista širdis dėl gaisro nuniokotos Paryžiaus Dievo Motinos katedros, bet vykstantys darbai teikia vilties, kad šis šedevras paryžiečiams yra labai svarbus ir bus atstatytas. O kur garsioji Eliziejaus laukų alėja! Tai viena prabangiausių pasaulyje gatvių.

Supratau, kad Paryžius yra gražus visais metų laikais, mes čia buvome sausio mėnesį, net ir žiemą čia labai daug turistų. Sausio mėnesį sėdėti lauko kavinėje, gerti arbatą ar kavą ir šnekučiuotis su artimu žmogumi – tikra palaima! O norint pabūti su savo mintimis ar tiesiog puikiai praleisti laiką, būtinai reikia užsukti į bet kokią Paryžiaus kavinukę puodelio kavos. Mes tą padarėme ir net atšventėme savo draugės Viktorijos gimtadienį.

Sakoma, kad Paryžių įsimyli visi, įsimylėjau ir aš. Tai mano pirma kelionė. Koks nepaprastas, žavingas ir koks didingas šis miestas!

Už šią kelionę esame dėkingos mūsų dekanei Teodorai: už jos draugystę, neapsakomą kruopštumą, entuziazmą ir norą parodyti, papasakoti kuo daugiau apie šį nuostabų, nepakartojamą miestą. AČIŪ JUMS!

Paryžius turi kažką tokio, kas net didžiausią skeptiką, nusprendusį jame apsilankyti, privers šį miestą įsimylėti. Tad būtinai apsilankykite Paryžiuje ir tikrai įsimylėsite šį unikalų miestą!

Vida Katkauskienė, Turizmo fakulteto klausytoja

2020 02 01 1

Kontaktai

MEDARDO ČOBOTO TREČIOJO AMŽIAUS UNIVERSITETAS
Studentų g. 39, 209a kab.
08106 Vilnius

I-IV nuo 11 iki 13 val., tel. 8 676 21 601

www.mctau.lt

El.p.

Įm. kodas 191904279
Sąsk. Nr. LT83 7290 0990 1557 6176

Žemėlapis

DĖMESIO! NEMOKAMOS MANKŠTOS SENJORAMS VILNIAUS KULTŪROS, PRAMOGŲ IR SPORTO RŪMUOSE (ŽIRMŪNŲ G. 1E) PIRMADIENIAIS IR TREČIADIENIAIS NUO 10 VAL. IR NBA AKADEMIJOJE (ŽEMYNOS G. 14) ANTRADIENIAIS NUO 8 VAL. 45 MIN. IR KETVIRTADIENIAIS NUO 8 VAL. 55 MIN.