Kalendorius

sausio   2023
Pr An Tr K Pn Š Sek
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Naujienų prenumerata

Sutinku su taisyklėmis
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kalendorius

sausio   2023
Pr An Tr K Pn Š Sek
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rekomenduojame

Kognityvinių gebėjimų specialistas dalijasi geriausiais smegenų veiklą gerinančiais patarimais. Jis siūlo judėti, gerai maitintis, praktikuoti sąmoningą kvėpavimą, palaikyti socialinius ryšius, išreikšti save, pirmenybę teikite miegui.

23 01 06 sportas SV

1. Judėkite

"Kaiser" teigia, kad jei tik vieną dalyką darote dėl savo smegenų sveikatos, turėtumėte skirti laiko reguliariems fiziniams pratimams. "Šokinėkite, pritūpkite, žygiuokite, kelkite rankas", - sako jis.

"Reguliaraus fizinio aktyvumo nauda tokia didelė - ypač smegenų sveikatai - kad tam tikra prasme mankšta yra artimiausias stebuklingas vaistas."

Nors Ligų kontrolės ir prevencijos centras rekomenduoja per savaitę bent 150 minučių vidutinio intensyvumo fizinių pratimų, A. Kaiseris sako, kad smegenų veiklą gerinanti nauda prasideda nuo daug žemesnio lygio.

"Net dešimties minučių trukmės pratimai gali duoti puikių rezultatų, - sako jis. -

Jei norite gauti papildomą naudą, pasidarykite šokių treniruotę, nes tyrimai rodo, kad pratimai, kuriuose derinami fiziniai ir pažintiniai iššūkiai, gali ypač pagerinti atmintį ir smegenų sveikatą."

Plačiau čia.

MČTAU informacija

Asociatyvi pixabay.com nuotrauka

Kontaktai

MEDARDO ČOBOTO TREČIOJO AMŽIAUS UNIVERSITETAS
Studentų g. 39, 209a kab.
08106 Vilnius

I-IV nuo 11 iki 13 val., tel. 8 676 21 601

www.mctau.lt

El.p.

Įm. kodas 191904279
Sąsk. Nr. LT83 7290 0990 1557 6176

Žemėlapis

DĖMESIO! ANKSTINAMAS MANKŠTŲ, VYKSTANČIŲ „NBA BASKETBALL SCHOOL“, ŽEMYNOS G. 14, PRADŽIOS LAIKAS. NUO VASARIO 1 D. Į MANKŠTAS ANTRADIENIAIS IR KETVIRTADIENIAIS KVIEČIAME NUO 8 VAL. 55 MIN. VIETOJE ANKSČIAU BUVUSIO LAIKO 9 VAL. 55 MIN.